Zemsta jako dramat NOWA

Zemsta jako dramat NOWA

Uczniowie określają cechy dramatu, poznają cechy komedii, analizują przebieg akcji “Zemsty” Aleksandra Fredry oraz wyodrębniają wątki w sztuce.

Uczeń/uczennica:

– rozpoznaje cechy dramatu i komedii,
– analizuje budowę akcji dramatu,
– wymienia wątki komedii,
– wskazuje elementy dramatu (akt, scena, tekst główny, tekst poboczny).

Przedmiot:

język polski

Poziom:

II etap edukacyjny

Udostępniła:

Ewa Hrybacz (wojewa@poczta.fm)

Gimnazjum nr 16 im. Józefa Piłsudskiego w Gorzowie Wlkp.

Ten plik nie zawiera zawartości Adobe Flash i działa z nowszymi wersjami SMART Notebook (wersja 17 i nowsze dla Windows, wersja 16.2 i nowsze dla Mac). Dowiedz się więcej.

Image module
Pobierz lekcję
div#stuning-header .dfd-stuning-header-bg-container {background-color: #2064a1;background-size: initial;background-position: top center;background-attachment: initial;background-repeat: no-repeat;}#stuning-header div.page-title-inner {min-height: 350px;}