Edukacja przyrodnicza
uczeń/uczennica:
- obserwuje, doświadcza, analizuje i wiąże przyczynę ze skutkiem;
- nazywa charakterystyczne elementy typowych krajobrazów Polski (zbiorniki wodne i ich rodzaje),
- podejmuje działania na rzecz ochrony przyrody,
- zna znaczenie wody dla życia i gospodarki.
Cele lekcji (uczę tego po to, aby uczeń):
- znał rodzaje zbiorników wodnych,
- wiedział, jak wykorzystuje się wodę,
- rozumiał potrzebę dbania o czystość wody.
Będę zwracała uwagę na to, aby po lekcji uczeń potrafił:
- wymienić rodzaje zbiorników wodnych,
- klasyfikować wody według rodzajów zbiorników,
- podawać przykłady wykorzystywania wody przez człowieka,
- dbać o czystość wody,
- widzieć problemy, stawiać hipotezy, weryfikować ich treści podczas samodzielnych i grupowych badań,
- samodzielnie i zespołowo (z różnych źródeł) zdobywać wiedzę i umiejętności.
(Aktualizacja lekcji w starszej wersji programu SMART Notebook).
Przedmiot:
nieprzyporządkowane
Poziom:
I etap edukacyjny
Udostępniła:
Małgorzata Lipowska (limalgo@wp.pl)
Szkoła Podstawowa im. ks. Leona Poeplau w Kończewicach
Ten plik nie zawiera zawartości Adobe Flash i działa z nowszymi wersjami SMART Notebook (wersja 17 i nowsze dla Windows, wersja 16.2 i nowsze dla Mac). Dowiedz się więcej.
