Segregujemy odpady
Wiadomości – uczeń
zna zagrożenia dla środowiska ze strony ludzi
rozumie znaczenie segregacji odpadów
rozumie znaczenie wyrazów: kompostownik, recykling,surowce wtórne
rozpoznaje brzmienie poznanych instrumentów
Umiejętności – uczeń:
czyta teksty z poznanych liter
wypowiada się na temat segregacji odpadów
dokonuje analizy i syntezy wzrokowo- słuchowej wyrazów
pisze litery dz, Dz
rozpoznaje brzmienie poznanych instrumentów
tworzy ilustrację ruchową do odtwarzanego utworu muzycznego
poprawnie wykonuje polecenia z podręcznika i zadania z Kart ćwiczeń
rozwiązuje proste zadania tekstowe
układa proste zadania do ilustracji
opisuje przedmioty z najbliższego otoczenia pochodzące z recyklingu
łączy w pary wyrazy rymujące się
klasyfikuje nazwy zwierząt, ludzi i roślin
rozwiązuje rebus
wykonuje piosenkę
Postawy – uczeń:
jest aktywny
segreguje śmieci
pracuje w grupie
dokonuje samooceny
Przedmiot:
Nieprzyporządkowane
Poziom:
I etap edukacyjny -> Klasa 1
Udostępnił:
Barbara Mazurek
Szkoła Podstawowa nr 1 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Izbicy Kujawskiej