Uczeń/uczennica:
- zna zagrożenia dla środowiska ze strony ludzi,
- rozumie znaczenie segregacji odpadów,
- rozumie znaczenie wyrazów: kompostownik, recykling, surowce wtórne,
- rozpoznaje brzmienie poznanych instrumentów,
- czyta teksty z poznanych liter,
- wypowiada się na temat segregacji odpadów,
- pisze litery dz, Dz,
- rozpoznaje brzmienie poznanych instrumentów,
- tworzy ilustrację ruchową do odtwarzanego utworu muzycznego,
- rozwiązuje proste zadania tekstowe,
- układa proste zadania do ilustracji,
- opisuje przedmioty z najbliższego otoczenia pochodzące z recyklingu,
- łączy w pary wyrazy rymujące się,
- klasyfikuje nazwy zwierząt, ludzi i roślin,
- rozwiązuje rebus.
(Aktualizacja lekcji w starszej wersji programu SMART Notebook).
Przedmiot:
nieprzyporządkowane
Poziom:
I etap edukacyjny
Udostępniła:
Barbara Mazurek
Szkoła Podstawowa nr 1 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Izbicy Kujawskiej
Ten plik nie zawiera zawartości Adobe Flash i działa z nowszymi wersjami SMART Notebook (wersja 17 i nowsze dla Windows, wersja 16.2 i nowsze dla Mac). Dowiedz się więcej.
