Zajęcia odbywają się w oparciu o zasoby filmowe Filmoteki Szkolnej. Analizowany film to “Schody” Stefana Schabenbecka.
Środki dydaktyczne:
– film „Schody” S. Schabenbecka,
– film „Katedra” T. Bagińskiego,
– www. filmotekaszkolna.pl.
Cele lekcji:
- utrwalenie pojęcia przypowieści,
- przybliżenie techniki animacji filmowej,
- kształcenie umiejętności analizy i interpretacji dzieła filmowego,
- doskonalenie umiejętności symbolicznego odczytywania tekstu kultury,
- doskonalenie umiejętności właściwego odbioru i interpretacji filmów,
- wdrażanie do wyrażania własnego zdania i zabierania głosu w dyskusji,
- pobudzanie do autorefleksji.
Przedmiot:
j. polski, etyka, religia
Poziom:
III etap edukacyjny
Udostępniła:
Magdalena Brewczyńska (odwrocie@o2.pl)
Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli we Włocławku
Ten plik nie zawiera zawartości Adobe Flash i działa z nowszymi wersjami SMART Notebook (wersja 17 i nowsze dla Windows, wersja 16.2 i nowsze dla Mac). Dowiedz się więcej.
