Lekcja stworzona w Lumio.
Uczniowie poznają bajkę Adama Mickiewicza „Przyjaciele”:
- redagują plan wydarzeń,
- poznają cechy bajki,
- wskazują cechy charakteru bohaterów,
- dowiadują się, czym jest archaizm,
- łączą archaizm z jego współczesnym odpowiednikiem.
- grę typu memory,
- grę „Dopasuj je”,
- grę „Supersortowanie”,
- grę „Wypełnij puste miejsca”.
Przedmiot:
język polski
Poziom:
II etap edukacyjny
Udostępniła:
Anna Sarnowska
Ambasadorka SMART, nauczycielka j. polskiego w Szkole Podstawowej nr 1 im. Konstytucji 3 Maja w Kaliszu
Lekcja przygotowana w Lumio (SMART Technologies). Aplikacja działa w przeglądarce internetowej. W Lumio stworzymy interaktywną prezentację z grami, quizami i ćwiczeniami na tablicę czy monitor. Uczniowie mogą pracować wspólnie na tablicy lub w swoim tempie na telefonie/laptopie. Obejrzyj krótki film o Lumio i załóż bezpłatne konto.
