Omówienie baśni „Księżniczka na ziarnku grochu”- ustalenie kolejności wydarzeń, zasady pisowni tytułów w cudzysłowie.
Czas trwania zajęć: 60 minut
Temat kompleksowy „Nasze lektury”
Temat lekcji: Omówienie baśni „Księżniczka na ziarnku grochu”- ustalenie kolejności wydarzeń, zasady pisowni tytułów w cudzysłowie.
Cele ogólne:
- zapoznanie uczniów z treścią i morałem baśni,
- utrwalenie pisowni wielką literą,
- gromadzenie słownictwa wokół podanego tematu,
- doskonalenie techniki pisania,
- zachęcanie do naśladowania pozytywnych zachowań bohaterów lektur.
Cele operacyjne, uczeń/uczennica:
- słucha w skupieniu utworu literackiego;
- formułuje wypowiedzi całym zdaniem;
- odróżnia prawdę od fikcji;
- stosuje w praktyce pisownię wielka literą tytułów, imion i nazwisk;
- gromadzi słownictwo wokół podanego tematu;
- przepisuje tekst z tablicy;
- naśladuje pozytywne zachowania bohaterów lektur,
- udziela odpowiedzi na zadawane pytania;
- układa z rozsypanych wyrazów morały.
Aktualizacja lekcji przygotowanej w starszej wersji programu.
Przedmiot:
nieprzyporządkowane
Poziom:
I etap edukacyjny
Udostępniła:
Izoletta Bitkowska (figbit@vp.pl)
Zespół Szkół z Oddziałami Integracyjnymi im. J. Korczaka w Smólniku
Ten plik nie zawiera zawartości Adobe Flash i działa z nowszymi wersjami SMART Notebook (wersja 17 i nowsze dla Windows, wersja 16.2 i nowsze dla Mac). Dowiedz się więcej.
