Łańcuch pokarmowy NOWA

Łańcuch pokarmowy NOWA

Cele lekcji:

uczeń/uczennica:

  • wie, co to są organizmy samożywne i cudzożywne, potrafi podać przykłady.
  • dostrzega zależności pokarmowe w przyrodzie, dzieli zwierzęta na grupy kierując się ich odżywianiem, potrafi podać odpowiednie przykłady zwierząt roślinożernych, mięsożernych i wszystkożernych;
  • potrafi utworzyć łańcuch pokarmowy.

(Aktualizacja lekcji w starszej wersji programu SMART Notebook).

 

Przedmiot:

nieprzyporządkowane

Poziom:

I etap edukacyjny

Udostępniła:

Anna Dorosz (aniador3@wp.pl)

Ten plik nie zawiera zawartości Adobe Flash i działa z nowszymi wersjami SMART Notebook (wersja 17 i nowsze dla Windows, wersja 16.2 i nowsze dla Mac). Dowiedz się więcej.

Image module
Pobierz lekcję
div#stuning-header .dfd-stuning-header-bg-container {background-color: #2064a1;background-size: initial;background-position: top center;background-attachment: initial;background-repeat: no-repeat;}#stuning-header div.page-title-inner {min-height: 350px;}