Uczeń/uczennica:
- wskazuje Tatry na mapie Polski;
- podaje nazwy pięter roślinności; wyjaśnia co decyduje o piętrowym rozmieszczeniu roślinności w górach;
- omawia charakterystyczne cechy krajobrazu wysokogórskiego;
- omawia formy ochrony przyrody charakterystyczne dla krajobrazu wysokogórskiego;
- omawia przebieg wybranego szlaku turystycznego wraz osobliwościami występującymi na trasie;
- wyszukuje w różnych źródłach informacje o miejscach, które warto zobaczyć w Tatrach.
Przedmiot:
przyroda, biologia
Poziom:
II etap edukacyjny
Udostępniła:
Elżbieta Ślusarczyk
Zespół Szkół Publicznych w Niekłaniu Wielkim
Uwagi:
Ten plik nie zawiera zawartości Adobe Flash i działa z nowszymi wersjami SMART Notebook (wersja 17 i nowsze dla Windows, wersja 16.2 i nowsze dla Mac). Dowiedz się więcej.
