Któż z nas nie marzy o szczypcie magii? Dzięki wykorzystaniu tablicy interaktywnej marzenia te są w zasięgu ręki. Przewodniczkami po Krainie są dwie wróżki: Liczbuszka i Literuszka oraz ich przyjaciele: Kompek, Mądrala, Nutka i Chochlik – Komputerowe Licho. Każda z postaci przygotowała dla dzieci “magiczne” zadania doskonalące znajomość liter, umiejętność czytania, pisania, analizy i syntezy wyrazów, utrwalające pojęcia: samogłoski, spółgłoski oraz umiejętność dodawania i odejmowania w zakresie 10 i utrwalające pojęcia: liczby parzyste i liczby nieparzyste.
Oryginalny scenariusz powstał w aplikacji SMART Notebook 10.7 for Mac, niniejszy plik jest jego aktualizacją do najnowszej wersji programu SMART Notebook.
Konkurs na najlepszy scenariusz lekcji z wykorzystaniem tablicy interaktywnej SMART Board.
W materiale znajdziemy wiele interesujących narzędzi SMART, między innymi:
- widżet kostki,
- widżet tarczy obrotowej,
- animacje,
- grę „Supersortowanie”.
Przedmiot:
nieprzyporządkowane
Poziom:
I etap edukacyjny
Udostępniła:
Magdalena Krupińska
konsultantka edukacyjna SMART
Ten plik nie zawiera zawartości Adobe Flash i działa z nowszymi wersjami SMART Notebook (wersja 17 i nowsze dla Windows, wersja 16.2 i nowsze dla Mac). Dowiedz się więcej.
