Kraina Magicznych Zada艅 NOWA

Kraina Magicznych Zada艅 NOWA

Kt贸偶 z nas nie marzy o szczypcie magii?聽馃檪聽Dzi臋ki wykorzystaniu tablicy interaktywnej marzenia te s膮 w zasi臋gu r臋ki. Przewodniczkami po Krainie s膮 dwie wr贸偶ki: Liczbuszka i Literuszka oraz ich przyjaciele: Kompek, M膮drala, Nutka i Chochlik 鈥 Komputerowe Licho. Ka偶da z postaci przygotowa艂a dla dzieci 鈥渕agiczne鈥 zadania doskonal膮ce znajomo艣膰 liter, umiej臋tno艣膰 czytania, pisania, analizy i syntezy wyraz贸w, utrwalaj膮ce poj臋cia: samog艂oski, sp贸艂g艂oski oraz umiej臋tno艣膰 dodawania i odejmowania w zakresie 10 i utrwalaj膮ce poj臋cia: liczby parzyste i liczby nieparzyste.

Oryginalny scenariusz powsta艂 w aplikacji SMART Notebook 10.7 for Mac, niniejszy plik jest jego aktualizacj膮 do najnowszej wersji programu SMART Notebook.

Konkurs na najlepszy scenariusz lekcji z wykorzystaniem tablicy interaktywnej SMART Board.

W materiale znajdziemy wiele interesuj膮cych narz臋dzi SMART, mi臋dzy innymi:

  • wid偶et kostki,
  • wid偶et tarczy obrotowej,
  • animacje,
  • gr臋 “Supersortowanie”.

Przedmiot:

nieprzyporz膮dkowane

Poziom:

I etap edukacyjny

Udost臋pni艂a:

Magdalena Krupi艅ska

konsultantka edukacyjna SMART

Ten plik nie zawiera zawarto艣ci Adobe Flash i dzia艂a z nowszymi wersjami SMART Notebook (wersja 17 i nowsze dla Windows, wersja 16.2 i nowsze dla Mac). Dowiedz si臋 wi臋cej.

Image module
Pobierz lekcj臋
div#stuning-header .dfd-stuning-header-bg-container {background-color: #2064a1;background-size: initial;background-position: top center;background-attachment: initial;background-repeat: no-repeat;}#stuning-header div.page-title-inner {min-height: 350px;}