Wybranie cele lekcji:
Uczeń/uczennica
- zna zwyczaje jeży,
- wymienia cechy charakterystyczne jeży,
- rozumie treść zadania tekstowego,
- wypowiada się na temat wyglądu i zwyczajów jeża,
- układa i zapisuje z pamięci zdania opisujące jeża,
- formułuje pytania, udziela odpowiedzi związanych z tekstem,
- dodaje i odejmuje w zakresie 30,
- dokonuje analizy i syntezy treści zadania tekstowego,
- rozwiązuje zadania nietypowe,
- ma potrzebę zdobywania wiedzy i dzielenia się nią,
- jest aktywny/aktywna,
- dokonuje samooceny.
Przedmiot:
nieprzyporządkowane
Poziom:
I etap edukacyjny
Udostępniła:
Izabela Kaszubska-Tomaszewska (i.tomaszewska@cen.info.pl)
Uwagi:
Ten plik nie zawiera zawartości Adobe Flash i działa z nowszymi wersjami SMART Notebook (wersja 17 i nowsze dla Windows, wersja 16.2 i nowsze dla Mac). Dowiedz się więcej.
