Propozycja gier i zabaw na Dzień Kropki. Plik zawiera dwie karty pdf. Niektóre slajdy można wykorzystać na lekcji wychowawczej w klasie IV i V szkoły podstawowej.
Uczniowie:
- oglądają filmik z historią Vashti,
- odpowiadają na pytania dotyczące opowieści,
- dyskutują w parach,
- rysują pana/panią Kropkę,
- rozwijają swoją kreatywność,
- nabierają wiary w siebie,
- grają w gry: kropki, kółko i krzyżyk,
- układają kropki w kształt litery K (elementy kodowania),
- poznają barwy podstawowe, tworzą barwy pochodne,
- dowiadują się kim był Fangor i poznają niektóre jego dzieła,
- tworzą dzieło plastyczne.
Przedmiot:
nieprzyporządkowane
Poziom:
I etap edukacyjny
Udostępniła:
Magdalena Krupińska
konsultantka edukacyjna SMART
Ten plik nie zawiera zawartości Adobe Flash i działa z nowszymi wersjami SMART Notebook (wersja 17 i nowsze dla Windows, wersja 16.2 i nowsze dla Mac). Dowiedz się więcej.
