Konkurs na najlepszy scenariusz lekcji przygotowany w oprogramowaniu SMART Notebook z wykorzystaniem tablicy interaktywnej (edycja II). Powtórzeniowa lekcja plastyki poświęcona architekturze gotyku.
Cel główny:
- Kształcenie umiejętności rozpoznawania cech architektury gotyku.
Cele operacyjne
Uczeń/uczennica:
- na osi czasu wskazuje wieki graniczne rozwoju gotyku;
- posługuje się terminologią związaną z architekturą gotyku;
- wskazuje cechy typowe dla budowli gotyckich;
- rozpoznaje perły architektury gotyku.
Przedmiot:
przedmioty artystyczne
Poziom:
II i III etap edukacyjny
Udostępniła:
Ewa-Maria Piątas (empis2@wp.pl)
Gimnazjum im. F. Szołdrskiego w Nowym Tomyślu
Ten plik nie zawiera zawartości Adobe Flash i działa z nowszymi wersjami SMART Notebook (wersja 17 i nowsze dla Windows, wersja 16.2 i nowsze dla Mac). Dowiedz się więcej.
