KONKURS na najlepszy scenariusz lekcji przygotowany w oprogramowaniu SMART Notebook z wykorzystaniem tablicy interaktywnej SMART Board – IV edycja
Aktualizacja lekcji stworzonej dla uczniów gimnazjum, po reformie oświaty może być wykorzystana w I klasie szkoły ponadpodstawowej. Zawiera wiele gier, dzięki którym uczniowie utrwalą najważniejsze wydarzenia, postaci i pojęcia związane ze światem Starożytnej Grecji (między innymi: polis, falanga, eklezja Attyka, ostracyzm, bitwa pod Salaminą, bitwa pod Platejami, bogowie greccy,
Uczeń/uczennica:
- zna imiona bogów greckich i ich domeny,
- podaje daty ważnych wydarzeń historycznych,
- zna budowę teatru w Starożytnej Grecji,
- wie, kim byli między innymi: Sofokles, Arystoteles, Sokrates, Platon, Arystoteles, Euklides, Pitagoras, Archimedes, Ptolemeusz),
- podaje przyczyny i skutki kolonizacji greckiej,
- układa wydarzenia w kolejności chronologicznej.
- grę „Dopasuj je”,
- grę „Supersortowanie”.
ze spersonalizowanymi szablonami (w tle grafika z Pixabay).
Przedmiot:
historia
Poziom:
III etap edukacyjny
Udostępniła:
Monika Serokin (moniasek@tlen.pl)
Zespół Szkół Nr 5, SP Nr 5, PG 19 Sportowe w Białymstoku
Ten plik nie zawiera zawartości Adobe Flash i działa z nowszymi wersjami SMART Notebook (wersja 17 i nowsze dla Windows, wersja 16.2 i nowsze dla Mac). Dowiedz się więcej.
