Przebieg akcji pod Arsenałem na podstawie fragmentu “Kamieni na szaniec” NOWA

Przebieg akcji pod Arsenałem na podstawie fragmentu “Kamieni na szaniec” NOWA

Uczniowie określają czas i miejsce akcji pod Arsenałem, rozpoznają cechy reportażu i sprawozdania, wyszukują informacje z przypisów, analizują pod względem językowym fragment tekstu, określają funkcje środków stylistycznych, zabiegów językowych i części kompozycyjnych tekstu, przekształcają zdania. Jako zadanie domowe redagują sprawozdanie.

Konkurs na najlepszy scenariusz lekcji przygotowany w oprogramowaniu SMART Notebook z wykorzystaniem tablicy interaktywnej (edycja II).

Przedmiot:

język polski

Poziom:

II etap edukacyjny

Udostępniła:

Ewa Hrybacz (wojewa@poczta.fm)

Gimnazjum nr 16 im. Józefa Piłsudskiego w Gorzowie Wlkp.

Ten plik nie zawiera zawartości Adobe Flash i działa z nowszymi wersjami SMART Notebook (wersja 17 i nowsze dla Windows, wersja 16.2 i nowsze dla Mac). Dowiedz się więcej.

Image module
Pobierz lekcję
div#stuning-header .dfd-stuning-header-bg-container {background-color: #2064a1;background-size: initial;background-position: top center;background-attachment: initial;background-repeat: no-repeat;}#stuning-header div.page-title-inner {min-height: 350px;}