Opracowanie lektury „Nie płacz koziołku”
Zajęcia korekcyjno – kompensacyjnych w klasie I
Temat: Ćwiczenia percepcji wzrokowo-słuchowej na materiale literowym jako przygotowanie do nauki czytania i pisania.
Cel ogólny: Opanowanie umiejętności czytania głośnego i cichego, doskonalenie tempa i techniki czytania oraz rozumienia czytanego tekstu.
Cele szczegółowe:
dziecko:
– usprawnia koordynację wzrokowo-słuchową,
– doskonali analizę i syntezę wzrokową,
– ćwiczy spostrzegawczość i koncentrację uwagi,
– usprawnia technikę głośnego czytania ze zrozumieniem,
– ćwiczy sprawność manualną.
Metody:
-zadań stawianych do wykonania
– praktycznego działania
Formy pracy:
Indywidualna, zbiorowa
Środki dydaktyczne: płyta z piosenką, magnetofon, karty z obrazkami do gry, obrazki do kolorowania, kredki, wyrazy, sylaby do układania wyrazów, zdania z lukami.
Przedmiot:
Nieprzyporządkowane
Poziom:
I etap edukacyjny
Udostępnił:
Elżbieta Paczkowska
Szkoła Podstawowa w Brudnowie